  • Data: 2008-03-24 21:38:16
    Temat: Re: Zmiana ceny towaru
    Od: "tg" <...@a...a> szukaj wiadomości tego autora

    Arek napisal:
> [...]

    obowiazuje cena z momentu zawarcia umowy

    nie mozesz

    porzadny sklep w ramach rekompensaty za takie oczekiwanie sam powinien
    zaproponowac

    w razie czego mozna odeslac (odstapic od umowy, jezeli jestes osoba
    prywatna, a nie bylo to cos na zamowienie) i zamowic ponownie w nowej cenie
    - tyle ze zazwyczaj sie to nie oplaca - koszty przesylek ponosisz ty