    From: "tg" <...@a...a>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zmiana ceny towaru
    Date: Mon, 24 Mar 2008 21:38:16 -0000

    Arek napisal:
> [...]

    obowiazuje cena z momentu zawarcia umowy

    nie mozesz

    porzadny sklep w ramach rekompensaty za takie oczekiwanie sam powinien
    zaproponowac

    w razie czego mozna odeslac (odstapic od umowy, jezeli jestes osoba
    prywatna, a nie bylo to cos na zamowienie) i zamowic ponownie w nowej cenie
    - tyle ze zazwyczaj sie to nie oplaca - koszty przesylek ponosisz ty