    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Złodziejskie firmy kurierskie
    Date: Thu, 14 Sep 2017 13:24:17 +0200
    <op4cda$t0p$1@news.icm.edu.pl> <op6mt9$fsb$2@node2.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <1eig4k6422pk2$.dlg@int007.dyndns.org.invalid>
    <6...@g...com>
    <op9g1s$bu5$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <opaqmm$kjn$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <7...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <d...@g...com>
    <opcb0q$mb7$1@node2.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <opdd8h$ko5$1@node2.news.atman.pl> <opddlv$5ir$1@node1.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <opdffk$7er$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>

    W dniu 2017-09-14 o 13:21, Kris pisze:

    > Spróbuj jeszcze raz ten watek przeczytać ale tak abyś zrozumiał o co chodzi.
    > Zrozumiesz o czym pisałem odnośnie DPD a o czym jest dyskusja odnośnie GEIS.
    > Dla ułatwienia przypomnę Tobie że dyskutujemy o tym czy kurier miał obowiązek
    wstawić przesyłkę za furtkę czy może jak Radosłąw radził miałem biegać do samochodu.
    Warunków na jakich wysyłałem Tobie nei podam bo po raz kolejny tutaj napiszę że nie
    wysyłałem a odbierałem. Spokojnie wątek przeczytaj jeszcze raz to dojdziesz o co
    chodzi.

    Ale po co mam szukać, skoro sam nie chcesz dla ułatwienia podawać danych
    do prowadzenia dyskusji?

    > I na podstawie tego przepisu wywnioskowałeś że firma kurierska nie musi dostarczyć
    "pod adres" przesyłek cięższych jak 30kg? A taką usługę świadczą
    > Podpowiem Tobie- mogli np dwóch ludzi oddelegować

    Widocznie wysyłający nie zapłacił za dwóch ludzi, nie masz co się teraz
    rzucać.

    > Maja w usłudze dostarczenie pod podany adres przesyłki do 50kg to powinni je
    dostarczać.
    > A dlaczego więc zdjął tą przesyłkę z auta(HHDS nie miał) Kolejna ciekawostka;)

    Nie interesuje mnie to. To, że zrobił coś ponad normę nie powinno być
    powodem do zarzutu.

    > Wskaż proszę w którym miejscu pisałem że złożyłem reklamację na niewstawienie
    paczki za furtkę?

    Pisałeś o reklamacji w DPD. Skaczesz od Sasa do lasa, o konkretach nie
    piszesz, 'nie interesują cię one', ale żeby bić pianę, to pierwszy jesteś.

    > Obowiązku dyskutowania nie masz.
    > Szczególnie jak nie wiesz o czym dyskusja a głos zabierasz.

    Jak widzę głupstwa, to czuję obowiązek sprostowania.

    --
    Liwiusz