    From: "Sky" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Złodziej internetu a
    Date: Fri, 4 Apr 2008 02:17:40 +0200

    Użytkownik "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:ft3ocv$tvo$1@mx1.internetia.pl...
    > Witam serdecznie.
    >
    > Zajmuje sie administrowaniem małej sieci internetowej. Wszystko
    > full legal. DG, podatki zusy i inne pasozyty oplacane.
    >
    > Ostatnio wykrylem, ze ktos podszywa mi sie pod jednego z moich
    > klientow. Regularnie ok 23 wieczorem zaczyna swoja aktywnosc.
    > Zaczalem obserwowac ruch jaki gosciu generuje i udalo mi sie namierzyc
    > jego login do poczty, allegro itp. Na jego nieszczescie odbieral przez
    > siec niezabezpieczony email z banku wraz z jego dokladnymi danymi.
    > Obecnie posiadam wszystkie informacje by go namierzyć.

> [...]

    Chcesz pomocy? Spróbuję... ;)

    Nieładnie! Oj nieładnie - Panie Szolek! ;)))
    Na legalne instytucje państwowe pobierające od ciebie opłaty za żywota mówisz
    "pasożyty",
    policjantów -czyli funkcjonariuszy publicznych- wyzywasz od "osiołków" [który to
    gatunek
    jest potocznie używanym okresleniem na beznadziejnie głupich i bezgranicznie tępo
    upartych].
    Czy to się aby nie kwalifikuje moi mili jako obraza użędników państwowych -ścigana z
    urzędu? ;P

    I jeszcze chcesz żeby ci których publicznie obrażasz - wyrażając tym samym swoje
    aspołeczne
    nastawienie do struktur państwa, które ci wszak służy - pomagali ci wyzłośliwić się
    po prostu
    i zemścić na kimś kto cię sprytnie wykiwał, a kogo jako admin nie potrafisz sam
    odciąć od netu
    [co to za admin który tego nie umie], czyli szukasz naiwnych co mają odwalać czarną
    robotę
    za ciebie?!?
    Panie Szolek! Nieładnie! Oj nieładnie!!!! ;P

    "Kto jest bez grzechu niech pierwszy rzuci kamień"
    Pomogło? Jeśli nie...służę nadal... ;)

    Serdeczności :)
    Zawsze oddany
    Sky