  • Data: 2008-04-04 07:10:15
    Temat: Re: Złodziej internetu
    Od: Papik <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 4 Apr 2008 01:12:19 +0200, MuciosMacios napisal/napisala:
    > Witam serdecznie.
    >
    > Zajmuje sie administrowaniem małej sieci internetowej. Wszystko
    > full legal. DG, podatki zusy i inne pasozyty oplacane.
    >
    > Ostatnio wykrylem, ze ktos podszywa mi sie pod jednego z moich
    > klientow. Regularnie ok 23 wieczorem zaczyna swoja aktywnosc.
    > Zaczalem obserwowac ruch jaki gosciu generuje i udalo mi sie namierzyc
    > jego login do poczty, allegro itp. Na jego nieszczescie odbieral przez
    > siec niezabezpieczony email z banku wraz z jego dokladnymi danymi.
    > Obecnie posiadam wszystkie informacje by go namierzyć.

> [...]

    I slusznie.
    Wydrukuj i zabezpiecz logi, najlapiej IMHO nagraj je tez na plytke CD z
    dokladnym opisem o co chodzi.
    Do tego podaj jego dane, ktore udalo Ci sie zdobyc (pytanie tylko,czy
    sad/policja uzna je,za legalnie zdobyte i prawomocne ;).

    Przedstaw cala sprawe na pismie i popros o szybka reakcje, wylicz takze
    straty finansowe, ktore z tego tytulu ponosisz (przeciazenie lacza,
    nielegalne podlaczenie, dodatkowy komputer w sieci etc/itd + dorzuc kare za
    nielegalne podlaczenie np 10x abonamentu, ktory placa inni.

    Nastepnie zglos jeszcze cale zajscie do BSA podpierajac sie juz wizyta na
    policji i odpowiednim pokwitowaniem dot. zalozonej sprawy.

    Powinni uderzyc do niego w asyscie PG i o 7:00 rano wkroczyc mu do domu z
    nakazem :)))

    W miedzy czasie szukaj dobrego i ZNAJOMEGO papugi :)

    --
    * Foto freak: http://portfolio.pomorski.net, http://fotki.pomorski.net *
    GG: 70701