  • Data: 2008-04-08 16:11:28
    Temat: Re: Złodziej internetu
    Od: "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kocureq" <a...@...stopce.pl> napisał w wiadomości
    news:ftg3r3$knh$2@inews.gazeta.pl...
    > To jednak lepiej, żebyś nie czytał czyjejś korespondencji, jak nie wiesz
    > nawet co jest w środku, a treści nie umiesz zrozumieć.
    > Szczerze, bez dowalania. Podasz gościa do sądu i zapłaci ci te 200 zł, a
    > sam pójdziesz siedzieć, bo nawet nie wiesz co przeczytałeś.

    Gdzie w transmisji protokolem IP zaczyna się wiadomość?
    Co DOKŁADNIE określa koniec a co początek wiadomości?
    Jak odróżnić maila smigającego po POP3 od p2p?

    Zapytam inaczej.
    W Twojej skrzynce, w stercie reklamy bezadresowej zawieruszuł się list
    od Henka do Zdzicha. Nie był w kopercie, nie było znaczka, tylko biała
    karta zaczynająca się od słów: "Drogi Zdzisiu!"
    Nie wiedziałeś co to jest... Ująłeś kartkę w dłoń i zacząłeś czytać.
    Ledwo doszedłeś do drugiej linijki, a tu puka do drzwi Heniu z temi
    słowami na ustach "Kochany! Czytasz moją prywatną korespondencję,
    art 276 KK...."

    Szolek