  • Data: 2008-04-06 22:24:31
    Temat: Re: Złodziej internetu
    Od: "tg" <...@a...a> szukaj wiadomości tego autora

    Szolek napisal:
> [...]

    ja tak abstrahujac od legalnosci sciagania bez udostepniania,
    akcji 'Nie ściąg@j na siebie kłopotów', karania i donoszenia tylko wtrace:

    zapewne piszac to myslisz ze sam jestes w "100% legalny"?

    "bo jezeli tak ci sie wydaje, to masz racje - wydaje ci sie"
    cytujac klasykow ;)

    i mozesz sie nie oburzac, poprostu nie bylo mi dane spotkac osoby
    przestrzegajacych *WSZYSTKICH* dupstw i ą,ę w licencjach a doswiadczenie
    mowi ze pierwszy nie bedziesz... ;)