  • Data: 2008-04-04 21:49:38
    Temat: Re: Złodziej internetu
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ft5rmv$v2g$1@news.onet.pl...
    > Tu żeś panie informatyk się zbłaźnił. Jak nie masz pojęcia o czym piszesz,
    > to nie pisz bzdur. Wskaż mi taki bank, który wysyła do Kowalskiego
    > informacje, jak to nazywasz, zabezpieczone certyfikatem. Chyba chodziło Ci
    > o zaszyfrowane informacje, prawda? Ale i tak bzdury Waść piszesz i tyle.

    Tresc jednego z maili z banku:

    Ostrzeżenie o zabezpieczeniach

    Wystąpiły problemy zabezpieczeń tej wiadomości.
    Przejrzyj wyróżnione elementy wymienione poniżej:

    Wiadomość nie została zmieniona przez niepowołane osoby
    Identyfikator cyfrowy użyty do podpisania jest godny zaufania
    Identyfikator cyfrowy wygasł
    Nadawca i identyfikator cyfrowy mają ten sam adres e-mail
    Identyfikator cyfrowy nie został odwołany lub nie można określić informacji
    o odwołaniu tego certyfikatu.
    Nie ma innych problemów z identyfikatorem cyfrowym

    Nie pytaj mnie więcej o tę wiadomość.

    Szolek