  • Data: 2008-04-04 09:22:27
    Temat: Re: Złodziej internetu
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mikaichi <m...@v...pl> napisal:
    > Czyli jak przeczytam czyjs list, tylko nei ze skrzynki mailowej a
    > przechwycony w locie to juz nie ma lamania poufnosci korespondencji :)

    Mysl. To nie boli. I nie manipuluj moimi postami.
    Admin analizowal nielegalny ruch w sieci. Wlamywacz, bo taki status
    ma nielegalny uzytkownik sieci, spowodowal ruch, ktory tej analizie
    podlegal. Czesc z tego ruchu to transfer danych otwartym kodem.
    Nielegalny ruch zostal zarejestrowany i zidentyfikowany.
    Okazal sie mailem, ktorego dane pozwalaja na identyfikacje
    wlamywacza. Gdzie tu widzisz naruszenie prawa? Czy odbylo sie
    wlamanie na konto? Czy byl sniffing ruchu LEGALNYCH uzytkownikow?

    A Twoje okrzyki i inne odglosy dzwiekonasladowcze specjalnego
    wrazenia na mnie nie robia :)

    W roku 1996 tez mialem takiego specjaliste, ktory probowal
    zrobic zombie z mojej maszyny na uczelni. Po namierzeniu goscia
    przekazalem danych do TPSA. TPSA interweniowala (tak, tak, wtedy
    telekom zachowywal sie normalnie), a gosc probowal jeszcze
    mi mailami grozic. No to sie wkurzylem i sprawa wyladowala na policji.
    O ile wiem, facet mial spore problemy: wlam na maszyne
    w instytucji publicznej, niszczenie danych. Ostatecznie
    odstapilem od skarzenia goscia o grozby karalne. Szczeniak
    wystarczajaco dostal w d.pe.

    Admin, ktory zaczal niniejszy watek ma taka sama sytuacje.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek