  • Data: 2004-08-24 16:25:40
    Temat: Re: Zlodzejstwo TPSA
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Teraz mówisz chyba o operatorze sieci komórkowej /IDEI/ - tak?
    > Masz extra pomysł.... sztaby bezrobotnych z komórkami w dłoniach /do
    > łączności z CENTRUM/ będą latać po wszystkich mieścinach i szukać ludzi z
    > komórkami POPa.... a chwilę przed "namierzeniem" takiej komórki osobnik
    > wyłącza komórkę i.... cała robota o dupę potłuc.

    sluchaj osobe ktora ktora doladowala sobie konto za czyjes pieniadze mozna
    bez problemu w ten sposob namierzyc a skoro
    mozna znalezc sprawce kradziezy to policja powinna sie tym zajac, znajda 30
    powiedza w tv i sie skonczy a przynajmniej
    zmniejszy ilosc takich kradziezy.
    Gdzie wylaczy, nie musi rozmawiac zeby wiedzieli gdzie jest (opatrz usluga
    lokalizacyjna w idei :) ) Jak wylaczy to wkoncu wlaczy, po za
    tym nie mamy w polsce jednego radiowozu, wlacza komorke, operator mowi
    "psom" gdzie maja jechac i lapia typa.

    > A nie wydaje Ci się że na takim nagłośnieniu sprawy, wiele osób zacznie
    > kombinować w taki sposób:
    > - naładuję znajomej POPa a jak otrzymam fakturę od TP S.A. to złożę
    > reklamację że to nie ja - ze to "złodzieje" mi się wpięli w linie ....

    no to znajoma jak sie znajdzie na przesluchaniu zbluzgaja ja jak szamte
    powie kto jej naladowal,

    Widzisz inny sposob na walczenie z tym, procz wykupienia uslugi? Bo o to
    TPsa chodzi.

    P.