  • Data: 2004-08-24 15:56:01
    Temat: Re: Zlodzejstwo TPSA
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24 sie o godzinie 13:55, na pl.soc.prawo, Przemek R. napisał(a):

    > a nie mozna sprawdzic jaki numer byl ladowany przeciez kurcze powinni miec
    > to w systemie,

    Numer POPa...... czy taka odpowiedź Ci wystarczy?

    > i bez problemow lapali by zlodziei, a polozenie komorki maja w systemie, wiec to
    > kwestia kilku minut.

    Teraz mówisz chyba o operatorze sieci komórkowej /IDEI/ - tak?
    Masz extra pomysł.... sztaby bezrobotnych z komórkami w dłoniach /do
    łączności z CENTRUM/ będą latać po wszystkich mieścinach i szukać ludzi z
    komórkami POPa.... a chwilę przed "namierzeniem" takiej komórki osobnik
    wyłącza komórkę i.... cała robota o dupę potłuc.

    > Dla nich to wygodne bo maja straszne zyski z tego. Kurrwiki jedne..

    A nie wydaje Ci się że na takim nagłośnieniu sprawy, wiele osób zacznie
    kombinować w taki sposób:
    - naładuję znajomej POPa a jak otrzymam fakturę od TP S.A. to złożę
    reklamację że to nie ja - ze to "złodzieje" mi się wpięli w linie ....

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany