    From: "Łukasz Nysztal" <l...@s...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zleceniodawca miga się od podpisania umowy.
    Date: Mon, 30 Oct 2006 17:35:17 +0100

    1. Umowa zlecenia nie musi byc pisemna. Nie ma zadnego przepisu, ktory
    stwierdzialby niewaznosc umowy zlecenia.
    Ciezar udowodnienia istnienia takiej umowy spoczywa jednak na Tobie.
    Wszystie zapiski Waszych dyskusji i korespondencji jak najbardziej pomoga.
    2. Kolejna sprawa to to, czy dokladnie ustaliliscie wysokosc wynagrodzenia,
    zakres zlecenia i sposob jego wykonania.
    Czy po wykonaniu zlecenia Zleceniodawca podnosil jakies zarzuty co do
    wykonania przedmiotu zlecenia?
    3. Proceduralnie nalezy to zrobic w ten sposob, ze wysylasz do niego listem
    poleconym wezwanie do zaplaty .... zl w terminie 7 dni pod rygorem
    skierowania sprawy na droge sadowa.
    Po uplywie terminu kierujesz do sadu pozew o zaplate.
    Niestety z uwagi braku pisemnej umowy zlecenia bedziesz musial dochodziec
    tego w "procesie" (proste i szybkie postepowanie w nakazie zaplaty jest
    wykluczone)

    Zapraszam na Forum Prawników - www.advokat.com.pl