eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoŹle wystawiona faktura. - DługieRe: Źle wystawiona faktura. - Długie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "wojtaszek" <w...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Źle wystawiona faktura. - Długie
    Date: Thu, 9 Sep 2004 15:50:08 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 38
    Message-ID: <chpn2u$snh$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <chpf0l$hr5$1@shodan.interia.pl> <chpha4$job$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.205.251.18
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1094737822 29425 195.205.251.18 (9 Sep 2004 13:50:22
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 9 Sep 2004 13:50:22 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:239519
    [ ukryj nagłówki ]

    Też wydaje mi się, że nota korygująca wystarczy. Towar odebrał klient X,
    więc ten X wystawia notę korygującą do "złej" faktury i ją zatrzymuje razem
    z podpisaną kopią noty. Podstawa jest w Rozporządzeniu do VATu.

    Pzdr
    Wojtek

    Użytkownik "magia" <m...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:chpha4$job$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Użytkownik "Dark" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:chpf0l$hr5
    > > Czy klient musi odsyłać towar żeby potem dostać go jeszcze raz z dobra
    > > fakturą?
    > > Ja twierdze że nie - kolega że tak.
    >
    > Ty.
    > Nie znam podstawy prawnej niestety, ale to wy wystawialiscie fakture i to
    wy
    > musicie poniesc tego konsekwencje, o ile jakies beda.
    > W tym przypadku trzeba wystawic korekte faktury i wyslac, ewentualnie
    jesli
    > blad jest malo istotny z punktu prawnego to nabywca wystawia wam note
    > korygujaca i po ptokach.
    > Zreszta rownie dobrym przykladem moze byc dostarczenie towaru do sklepu.
    > Zawozisz 5 dywanow, zle wystawiasz fakture, w miedzyczasie nabywca w
    sklepie
    > je sprzedal i co, ma szukac klientow ktorzy je od niego kupili i im
    zabierac
    > bo ktos zle fqakture wystawil.
    > Brak w tym logiki.
    >
    > m.
    >
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1