    From: "Maverick31" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ziobro prawienik
    Date: Sat, 11 Feb 2006 12:43:52 +0100

    Użytkownik "otco" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dskdea$gvm$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > ja z kolei mam pytanie, czy ktos moze rzucic link albo orientuje sie gdzie
    > moge znalezc liste prawnikow podpisanych pod apelem do ministra?

    11-02-2006 00:00 Andrzej Adamski (prof. UMK), Lech Antonowicz (prof. UMCS),
    Jan Baszkiewicz (prof. członek rzeczywisty PAN), Janina Błachut (prof. UJ),
    Adam Brzozowski (prof. UW), Andrzej Bulsiewicz (prof. UMK), Krystian Complak
    (prof. UWr), Krystyna Chojnicka (prof. UJ), Bogusław Cudowski (prof. U.
    Białystok), Zbigniew Ćwiąkalski (prof. UJ), Władysław Czapliński (prof. INP
    PAN), Sławomir Dudzik (prof. UJ), Teresa Dukiet-Nagórska (prof. UŚl),
    Leonard Etel (prof. U. Białystok), Marian Filar (prof. UMK), Jerzy
    Frąckowiak (prof. UWr), Andrzej Gaberle (prof. UJ), Jacek Giezek (prof.
    UWr), Edward Gniewek (prof. UWr), Oktawia Górniok (prof. UŚl, KNP),
    Stanisław Grodziski (prof. UJ), Bożena Gronowska (prof. UMK), Hubert
    Izdebski (prof. UW), Danuta Janicka (prof. UMK), Michał Jaskólski (prof.
    UJ), Stefan Lelental (prof., Wydział Prawa i Administracji UŁ), Tomasz
    Kaczmarek (prof. UWr), Leon Kieres (prof. UWr), Violetta Konarska-Wrzosek
    (prof. UMK), Maria! nna Korcyl-Wolska (prof. UJ), Aleksandra Korwin-
    Szymanowska (prof. IPSiR UW), Małgorzata Korzycka-Iwanow (prof. UW), Anna
    Kossowska (prof. INP PAN), Eugeniusz Kowalewski (prof. UMK), Krzysztof
    Krajewski (prof. UJ), Cezary Kulesza (prof. U. Białystok), Mariusz Kulicki
    (prof. UMK), Barbara Kunicka-Michalska (prof. INP PAN), Piotr Kruszyński
    (prof. UW), Jerzy Malec (prof. UJ), Ryszard Markiewicz (prof. UJ), Mirosława
    Melezini (prof. U. Białystok), Eugeniusz Ochendowski (prof. UMK), Wiktor
    Osiatyński (prof. Uniwersytetu Środkowo-Europejskiego), Krzysztof Pałecki
    (prof. UJ), Maksymilian Pazdan (prof. UŚl), Antoni Pieniążek (prof. UMCS,
    dziekan Wydziału Prawa), Krzysztof Płeszka (prof. UJ), Jan Pruszyński (prof.
    INP PAN), Stanisław Prutis (prof. U. Białystok), Krzysztof Rączka (prof.
    UW), Andrzej Rzepliński (prof. UW, IPSiR), Irena Rzeplińska (prof. INP PAN),
    Stanisław Salmonowicz (prof. UMK), Paweł Sarnecki (prof. UJ), Zofia
    Sienkiewicz (prof. UWr), Edward Skrętowicz (prof. UMCS! ), Wiesław Skrzydło
    (prof. UMCS), Tadeusz Smyczyński (prof. INP PAN), Andrzej Sokala (prof.
    UMK), Adam Strzembosz (prof. KUL), Grażyna Szczygieł (prof. U. Białystok),
    Maria Szewczyk (prof. UJ), Andrzej Szwarc (prof. UAM, dziekan Wydziału
    Prawa), Teodor Szymanowski (prof., prezes ZG TNPK), Jan Szreniawski (prof.
    UMCS), Halina Święczkowska (prof. U. Białystok), Zygmunt Tobor (prof. UŚl,
    dziekan Wydziału Prawa), Tadeusz Tomaszewski (prof. UW), Jan Widacki (prof.,
    Krakowska Szkoła Wyższa im. Frycza Modrzewskiego), Roman Wieruszewski (prof.
    INP PAN), Piotr Winczorek (prof. UW, KNP), Leszek Wiśniewski (prof. INP
    PAN), Tadeusz Włudyka (prof. UJ), Tadeusz Woś (prof. UJ), Krzysztof
    Wójtowicz (prof. UWr), Sławomira Wronkowska (prof. UAM), Maria Zabłocka
    (prof. UW), Andrzej Zakrzewski (prof., Wydział Prawa i Administracji UW),
    Eleonora Zielińska (prof. UW), Mieczysława Zdanowicz (prof. U. Białystok),
    Jan Zimmermann (prof. UJ), Andrzej Zoll (prof. UJ)