  • Data: 2007-08-14 14:38:54
    Temat: Re: Ziobro jest niewiarygodny
    Od: "e<>n" <9...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "stern" <s...@n...to> napisał w wiadomości
    news:f9s4cr$3pe$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Dobra skończmy dyskusje.
    > Myślałem, że skoro odzywasz się na grupie prawniczej, to masz pojecie o
    > prawie.
    > Ale widzę, ze Twoja znajomość jest zbliżona do tej, którą ma minister.
    >
    > Widzę, że PiSowcy się w sieci uaktywniają.
    > Miej jedynie na uwadze ze na grupach tematycznych ludzie sie na
    > poruszanych tematach znają.
    > Idź wciskać ciemnotę gdzie indziej.
    >
    > Albo idź oskarżać w procesach cywilnych lepiej. Będzie zabawnie.

    aha, czyli jak ktoś ma odmienne zdanie od twojego to znaczy, że nie zna się na
    prawie... niesamowite jak tu niektórzy "znają się na prawie" i manipulują
    pojęciami oraz ze swoich subiektywnych odczuć/przeświadczeń próbują uczynić
    obiektywny opis i bezstronną ocenę...
    nie wiem za kogo siebie uważasz, ale raczej nie posiadasz uznanych
    konwencjonalnie lub prawnie kompetencji do sprawdzania stanu cudzej wiedzy...
    wszelako na pewno takich kompetencji nie daje obecność w internecie i poczucie
    braku odpowiedzialności za wypowiadane tu słowa...