  • Data: 2007-08-14 15:33:16
    Temat: Re: Ziobro jest niewiarygodny
    Od: stern <s...@n...to> szukaj wiadomości tego autora

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Tue, 14 Aug
    2007 17:19:08 +0200, Łukasz N zeznał(a):

    > A już wracając do samej procedury: znajdzie mi sąd (karny), który przyjmie
    > dowód w postaci nagrania w takiej postaci jak to zrobił Ziorro! - czyli
    > zrzutka zawartości dyktafonu na CD (ciekawe kto ją zrobił - przecież on
    > nawet nie umiał go włączyć - pewnie któryś z SS agentów) i dyktafon na
    > konferencje prasową? I to jest ten gwóźdź?

    i to jest ciekawa kwestia, tzn czy może to być dowód w postępowaniu karnym.

    Zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę, że była to rozmowa prokuratora
    generalnego-ministra sprawiedliwości z wicepremierem i ministrem
    rolnictwa i każdy z nich związany jest art. 7 konstytucji, a trudno mi
    sobie przypomnieć upoważnienie dla obu w/w do nagrywania rozmów bez zgody
    interlokutora. ;)