  • Data: 2003-02-10 11:13:33
    Temat: Re: Ziobro - beznadzieja
    Od: "S.Koper" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Uzytkownik "S.Koper" <s...@p...onet.pl> napisal w
    > wiadomości news:Xns931E7710ED38Cslawek@213.180.128.20...

    > I to "materialny" w dodatku. Raczysz zartowac. Jesli wedlug Ciebie
    > jest to stwierdzenie obiektywne, to o czym tu dyskutowac.

    Mysle, ze ma podstawy, aby uwazac GW za dobry dziennik, lepszy od wielu innych na
    rynku. To jedno. Poza tym nieco upraszczasz. Michnik nie powiedzial, ze nie ujawni
    informacji, bo inni robiliby "tak dobre gazety, jak on", a jedynie ze nie ujawni,
    bo nie chce ujawniac sposobu dzialania konkurencji, co jest - w moim przekonaniu -
    zupelnie zrozumiale.
    Co do dyskusji na temat obiektywne/subiektywne, materialne/nie- -- odpadam.

    > Po co, skoro (patrz wyzej) Michnik stwierdza wylacznie fakty (co w
    > jasny sposob implikuje, ze pomawiac nie moze).

    Ladnie wybrnales, ale ciekaw jestem tych pomownien jednak. Jestem sklonny zmienic
    zdanie.