  • Data: 2003-02-10 11:35:11
    Temat: Re: Michnik a tajemnica dziennikarska
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Darek Dudek"[...]

    > Ano tak. Mnie sie nawet wydaje, ze to sama komisja (dokladniej chyba
    > Nalecz), tak to zinterpretowala, choc chyba nie o to w tym momencie
    chodzilo
    > Michnikowi.
    >
    > Darek

    O co dokladnie Michnikowi chodzilo nie wiadomo,
    ale kluczyl i nie chcial udzielic odpowiedzi.
    W koncu przyparty orzekl ze nie moze odpowiedziec bo to tajemnica....
    Przyznam, ze mnie zatkalo, ale przeciez nie jestem prawnikiem.....

    Posel Jan Maria zaprponowal wiec by moze sklonic jakos Pana Redaktora
    by jednak odpowiedzial na pytanie. Pan Profesror zwrocil sie wiec do
    Eksperta, a Ekspert orzekla, ze Pan Michnik MA prawo powolac sie na ochrone
    tajemnicy dziennikarskiej. Zapytano wiec Pana Redaktora czy dobrze zostal
    zrozumiany,
    ze owoluje sie na tajemnice....
    Pan Redaktor odrzekl, ze wlasnie tak dokladnie tak nalezalo to rozumiec...
    (no chyba, ze nie rozumial o czym mowi...).

    opis z pamieci wiec nie recze za dokladnosc.

    Boguslaw