  • Data: 2005-01-06 21:12:55
    Temat: Re: Zgwalcono mi dziecko!!! Pomocy!!!
    Od: "chres37" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > takie zadoscuczynienia za krzywde oraz o jakiej kwocie może być wogóle
    > mowa byłabym bardzo wdzięczna.

    No i sprawa jasna... Winny na pewno, teraz tylko pytanie, ile kasy
    zażądać....

    [ciach]

    Nie wypowiadaj się na tematy o których nie masz pojęcia , jeśli uważasz że
    wydatki między innymi na lekarzy i leki jakie musieliśmy ponieść w związku z
    gwałtem i z jego pózniejszymi skutkami powinni ponieść rodzice ofiary
    (oczywiście zaraz napiszesz o domniemaniu niewinności) to możesz sobie je
    ponosić jeśli kiedyś znajdziesz się w takiej sytuacji, ale teraz o tym nie
    Ty zadecydujesz na szczęście .
    ch37