  • Data: 2010-03-16 20:41:35
    Temat: Re: Zgubiłem paragon...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    spp pisze:

    > Tak w zasadzie jak będą uprzejmi to wypłacą kwotę netto. :(

    A ja mam na ten temat inne zdanie - powinni wypłacić kwotę brutto.I
    to nie tylko jak będą mili.

    Przepisy w ogóle nie przewidują czegoś takiego jak "wycofanie
    paragonu", więc do zrobienia korekty nie jest on konieczny.

    http://poradapodatkowa.pl/korekty_podatku_vat_nalezn
    ego_zwrotow_paragonow_tytulu_pozytywnie_rozpatrzonej
    .html

    "Mając na uwadze powyższe należy stwierdzić, iż przepisy w/w ustawy o
    VAT nie uzależniają pomniejszenia obrotu o kwoty odpowiadające wartości
    zwróconych towarów i kwoty zwrócone z tytułu uznanych reklamacji od
    posiadania przez podatnika oryginału paragonu fiskalnego,
    potwierdzającego zakup towaru."

    Sygnatura: PP/443-101/06

    --
    Liwiusz