  • Data: 2010-03-17 17:11:28
    Temat: Re: Zgubiłem paragon...
    Od: grzeda <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sundayman pisze:

    > No to mi odpisali, że mi oddadzą kasę, żebym tylko im przysłał ORGINAŁ
    > paragonu.
    >
    > No i tu sie zaczyna problem - bo cholerka, nie mogę znaleźć...

    No ale jak im wyslesz paragon, to tak jakbys go zgubil. Jak do tej pory
    miales tyle mozliwych wersji, to mozesz smialo zakladac, ze i paragon im
    zginie. Do tego znowu wydasz pare zlotych na przesylke. Powiedz, ze
    wyslales kopie, a jak chca zobaczyc oryginal to zapraszasz do siebie, bo
    nie mozesz im oddac jedynego dowodu kupna.

    pozdr
    PG