  • Data: 2007-02-26 08:52:04
    Temat: Re: Zgodność z konstytycją
    Od: "ksli" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    a propos
    skoro samo stwierdzenie niezgodności z konstytucją
    nie stanowi podstaw do dochodzenia odszkodowania z tytułu
    deliktu legislacyjnego - tak kiedyś wyczytałem na stronach TK
    to co jest taką podstawą?

    czy w ogóle w Polsce możliwe jest dochodzenie
    odszkodowania z tytułu deliktu legislacyjnego?
    zwłaszcza gdy skutki orzeczenia TK kształtowane są
    np. na rok do przodu

    oj coś mi się wydaje, że ochrona praw jednostki
    przed złym prawem jest u nas mocno niewłaściwa

    ksli