    From: "Taunus" <taunus.stop_spam@stop_spam.autograf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zgoda lokatorow, jak obejsc?
    Date: Mon, 27 Oct 2003 08:46:13 +0100

    No to teraz ja mam sprawę i w takim razie już wiem co zrobię, chyba że ktoś
    coś dopowie.
    Sąsiadka z dołu posiada nawet nie wiem dlaczego dwie piwnice bok mojej które
    są naprzeciw siebie. Z racji małych wymiarów mojej (2x3m) zostawiałem dwa
    rowery w korytarzu obok drzwi mojej piwnicy. Kwestia kradzieży odpada bo aby
    wejść do korytarza należy sforsować solidną kratę i jeszcze drzwi. Ale nie o
    to chodzi.
    Co dalej. Syn sąsiadki, właściwie już tu nie mieszkający w bezczelny sposób
    tuz przed moimi drzwiami zamurował korytarz wstawiając drzwi, a ściany za
    nimi wyburzył. W ten sposób on ma piwnicę większą od mojego dużego pokoju!
    Teraz rowerów nawet nie mam gdzie postawić w korytarzu bo go po prostu nie
    ma.
    Ja mam piwnicę mniejszą od sąsiadki gdy ta ma mniejsze mieszkanie od mojego
    :)
    Ciekaw jestem jak spółdzielnia zrobiła podział nieruchomości niezbędny do
    przekształcenia mieszkań
    w własność z księgą. Ja to mieszkanie kupiłem parę lat temu na rynku
    wtórnym, ale czy to ma być warunkiem że kupiłem tylko to co obecnie używam i
    to będzie przypisane do mnie czy też coś więcej ?

    Tarnus