  • Data: 2003-10-27 07:04:02
    Temat: Re: Zgoda lokatorow, jak obejsc?
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> napisał w wiadomości
    news:bniei5$11j1$1@foka1.acn.pl...

    > Ponowie pytanie - czy spoldzielnia moze uzalezniac wydanie swojej decyzji
    od
    > zgody lokatorow?

    A nie są to mieszkania własnosciowe? W moim poprzednim domu, gdzie miałam
    mieszkanko własnościowe - kobieta z sąsiedniej klatki chciała zaadoptować
    wózkownię na kuchnię w swoim mieszkaniu [ taki układ mieszkania funkcjonował
    na wszystkich piętrach powyżej parteru ]. W zamian na własny koszt zgadzała
    się zaadoptować swoją piwnicę na wózkownię dla lokatorów z tej samej klatki.
    Aby przeprowadzić taką operację musiała uzyskać zgodę wszystkich lokatorów
    posiadających mieszkania własnościowe - nawet tych, którzy nie byli
    zainteresowani ponieważ mieszkają np 3 klatki dalej.
    W obecnym miejscu zamieszkania[również mieszkanie wlasnosciowe] wynikła
    kwestia zaadoptowania malego pomieszczenia gospodarczego na sale
    rehabilitacyjną dla niepelnosprawnego sąsiada - i również administracja
    kontaktowała sie ze mną z pytaniem czy nie mam nic przeciwko temu i czy
    wyrażam zgodę

    HaNkA