  • Data: 2003-10-27 01:30:42
    Temat: Re: Zgoda lokatorow, jak obejsc?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 27 Oct 2003, Taunus wrote:
    [...]
    >+ Co dalej. Syn sąsiadki, właściwie już tu nie mieszkający w bezczelny sposób
    >+ tuz przed moimi drzwiami zamurował korytarz wstawiając drzwi, a ściany za
    >+ nimi wyburzył.

    IMO w tym momencie należało protestować.
    Miał zgodę ?
    Jak widzę masz mieszkanie własnościowe - to musiałby mieć
    *również twoją* zgodę. Umiesz *udowodnić* że to była część
    wspólna ?
    [...]
    >+ Ciekaw jestem jak spółdzielnia zrobiła podział nieruchomości niezbędny do
    >+ przekształcenia mieszkań w własność z księgą.

    Pytam cię po dobroci gdzie masz 'mapkę' (plan) zawierający
    rozmiary *twojego* mieszkania i *twojej* piwnicy ?
    Powinieneś w akcie notarialnym mieć z dokładnością co najmniej
    do promila określony udział w częsciach wpólnych...

    >+ Ja to mieszkanie kupiłem parę lat temu na rynku
    >+ wtórnym, ale czy to ma być warunkiem że kupiłem tylko to co obecnie używam i
    >+ to będzie przypisane do mnie czy też coś więcej ?

    J.w. XYZ promili udziału w częsci wspólnej.

    pozdrowienia, Gotfryd
    (mała wspólnota mieszkaniowa, ale nie sądzę żeby "papiery"
    notarialne się różniły od "spółdzielczych" :))