  • Data: 2006-07-26 16:45:31
    Temat: Re: Zgłoszenie oszustwa - na Policję?
    Od: "Kaiser Souza" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ale właśnie: co im powiedzieć i co ze sobą wziąć?

    opisz całą sprawę, że zawarłeś transakcję i nie dostałeś kasy, mimo umowy,
    czy może wysłałeś kasę, a nie dostałeś przedmiotu aukcji (bo o to zdaje się
    chodzi?), możesz wziąść wydruki dotyczące transakcji, maile jesli je sobie
    przesyłaliście co do umowy (najlepiej jeśli pisał, że już płąci (wysyła
    przedmiot trransakcji) a potem Cię olał), regulamin allegro też chyba się
    przyda. Z drugiej strony może takie wydreuki będzie można sporządzić na
    policji ale na to bym nie liczył ;p

    I jeszcze
    > jedno: jeśli ja mieszkam w Krakowie, a oszust nad morzem, to czy mogę
    > zgłosić to na dowolnym komisariacie w Krakowie?
    zgłoś się najlepiej na komisariacie właściwym dla Twojego miejsca zamieszkania

    pzdr
    mk