  • Data: 2003-02-10 18:36:39
    Temat: Re: Zeznania "o ustalenie użytkownika pojazdu"
    Od: "Leszek" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil Golaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3E47E9D6.6090301@poczta.onet.pl...

    > A kim? Jak chcesz inaczej wprowadzić do postępowania wiadomość kto
    kierował?

    Dostajesz wezwanie na komendę jako podejrzany o np. przejechanie
    skrzyżowania na czerwonym swietle.Wtedy mówisz że Ty nie jechałeś a
    policjant żąda wskazania kierowcy.Ty masz obowiazek to zrobić i kropka. Tyle
    ustawa.

    > A na jakiej podstawie organ jest uprawniony ?

    Ile razy jeszcze zapytasz? Na podstawie art.78 pkt 4 "Prawa o ruchu
    drogowym".

    > Jak to sobie wyobrażasz - nakłada się na kierującego karę bez wykazania
    w dotyczącym tego >postępowaniu, że to on prowadził?

    Żartujesz czy masz zły dzień??
    Gdzie pisałem że nakłada się na niekierującego kierującego?
    Napisałem że nakłada się na kierującego lub właściciela za niewskazanie
    kierującego a nie za nieudowodnione kierowanie.
    Kończmy bo wymiękam. Prawdopodobnie jesteś ostatnim który nie rozumie tak
    oczywistych przepisów.

    Pozdr
    Leszek