eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZerwanie umowy › Re: Zerwanie umowy
  • Data: 2011-07-01 09:55:24
    Temat: Re: Zerwanie umowy
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 01.07.2011 11:23, Kamil pisze:

    >> Po rozmowie telefonicznej
    >
    > Rozmowie telefonicznej z ...kim? I co to ma do przedmiotu sprawy? ;P

    Wiele.

    >> dowiedziała się że ma wysłać wypowiedzenie mailowo.
    >
    > Praktycznie, każda NORMALNIE sporządzona umowa, wymaga by wypowiedzenie
    > było w formie pisemnej, z reguły pod rygorem nieważności.

    Poczta elektroniczna jest uznawana za formę pisemną.

    >> przed zakończeniem miesiąca wtedy umowa nie przejdzie na następny
    >> miesiąc czyli dzisiaj.
    >
    > A okres wypowiedzenie to kot zjadł? :)

    A musi być?

    >> Dzisiaj dostała odpowiedź mailowo, że:
    >>
    >> cytat:
    >> "Witam,
    >> wypowiedzenie jest przyjmowane tylko i wyłącznie w wersji listownej nie
    >> elektronicznej.
    >
    > Bardzo logiczne.
    > Mejla każdy za każdego mógł wysłać :)
    > Co byś zrobił gdyby jakiś kawalarz wysłał "zerwanie umowy o internet" i
    > podszył się pod twoją siostrę? A dostawcy by go faktycznie wyłączył.
    > Siostra by żądała odszkodowania - prawda? :)))

    Kompetentny dostawca internetu powinien umieć sprawdzić, czy dany list
    został wysłany z przyłącza , którego dotyczy.
    [ciach]

    > Ja tu nie widzę żadnego numeru ze strony operatora. jest to jak najbardziej
    > logiczne i uczciwe podejście do tej sprawy.

    Ty tak poważnie?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1