  • Data: 2011-07-01 09:43:28
    Temat: Re: Zerwanie umowy
    Od: "PioPio" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bardzo logiczne.
    > Mejla każdy za każdego mógł wysłać :)
    > Co byś zrobił gdyby jakiś kawalarz wysłał "zerwanie umowy o internet" i
    > podszył się pod twoją siostrę? A dostawcy by go faktycznie wyłączył.
    > Siostra by żądała odszkodowania - prawda? :)))

    Kamilu, bardzo dziękuję Ci za poprawienie mi humoru na cały dzień. Mało nie
    poplułem monitora jak to przeczytałem.
    Od jakiegoś czasu przesyłanie maili jest uznawane jako przekazanie pisemnego
    oświadczenia i w tak błahych sprawach to w zasadzie upierdliwość jakiejś
    panienki z okienka bardziej niż jakiekolwiek reguły.
    Należałoby też spojrzeć w umowie bo tam powinno być jasno opisane w jaki
    sposób można ją wypowiedzieć.
    Zastrzeganie listownego wypowiedzenia w przypadku dostawcy internetu to trochę
    tak jakby nie można było listownie rozwiązać umowy z Pocztą Polską.