  • Data: 2011-04-12 15:09:42
    Temat: Re: Zemsta faraona i Intrum Justitia
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:io1jmr$ca7$3@inews.gazeta.pl...

    > i slusznie, bo to zobowiazanie istnieje i bedzie istniej.
    > co najwyzej mozna uchylic sie od jego zapłaty

    Ja mowie z pespektywy wlasnych doswiadczen.

    Dwa razy mnie scigali za istniejace lecz przedawnione, ale raz tez za
    nieistniejace. Dopiero interwencja pewnego Macieja (znanego zwlaszcza w
    kregach telekomunikacyjnych) u rzecznika prasowego Tele2 sprawila, ze
    wyjatkowe chamy z firmy Presco daly mi spokoj. Zadne argumenty do tych
    chamow nei docieraly, ze byla reklamacja, ze wyslana poleconym, ze nei
    rozpatrzona w ciagu 30 dni ergo uznana.
    Cham nazwiskiem LISZKA wygrazal, ze przyjedzie do mnie, wydzwanial gdzie
    popadnie teksty "typu Panie D, na jutro kasa!!!"

    Pozdrawiam
    SDD