  • Data: 2011-04-13 07:53:09
    Temat: Re: Zemsta faraona i Intrum Justitia
    Od: Mark <t...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 12 Apr 2011 14:01:08 +0200, Andrzej Ława napisał(a):

    > Spytaj polityków ;-/

    Polityk z definicji jest falszywy:)
    A z Krukiem to mialem do czynenia osobiscie, wiec dobrze wiem jak zaklamana
    jest ich ta reklama.
    Z Intrium zreszta tez.
    I zadnej z tych dwoch zlodziejskich firm nie obchodzilo, ze domniemany dlug
    powstal na drodze przestepstwa, kradziezy dokumentow, ze wszystko bylo
    zgloszone itp. Kasa ich obchodzila.
    Na szczescie olalem ich cieplym moczem, ale potrafili byc na tyle bezczelni
    ze dzwonili do mnie do pracy (skad mieli numery to nie wiem) i skutecznie
    wkurzyli mi szefa.

    --
    Mark