  • Data: 2011-04-12 13:20:08
    Temat: Re: Zemsta faraona i Intrum Justitia
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 4/12/2011 1:45 AM, Ernesto wrote:

    > No właśnie nie wiem za co ta faktura. Firma Intrum Justitia przekazała
    > mi tylko numer faktury, i nazwę firmy wystawiającej Tourmed, brak
    > jakichkolwiek innych danych za co, po co i dlaczego. Nie ma żadnego
    > opisu ani nic z tych rzeczy.

    > Dzwoniłem jeszcze dzisiaj do Signal Iduna (polskiego ubezpieczyciel
    > tej wycieczki). Okazało się, że w ostatnim czasie nie tylko ja
    > dostałem takie wezwanie do zapłaty i podobno zajmują się tą sprawą.
    > Zobaczymy jaki będzie finał.
    > Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.

    Szpitale, czy lekarze zwykle maja negocjowane stawki za uslugi z
    poszczegolnymi ubezpieczycielami.
    jesli miales ubezpieczenie, to tak jak napisales powinna to załatwic za
    ciebie firma ubezpieczeniowa.
    To od nich wyciagnij zestawienia uslug i platnosci.
    Kazda nastepna fakture odyslaj do ubezpieczyciela. dopiero jak oni ci
    odpisza, ze twoje ubezpieczenie czegos tam nie pokrywa, to wowczas
    skontaktuj sie z firma wystawiajaca fakture.
    Calkiem mozliwe, ze maja burde i zaksiegowali zaplaty nie tam gdzie trzeba,.
    natomiast dziwi mnie przekazywanie tego do firmy windykacyjnej.