  • Data: 2011-08-04 08:59:12
    Temat: Re: Zdjęcie jako dokument?
    Od: Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 2 Aug 2011 16:25:15 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Wracając do "ale" przy wersji z szoferem prezesa: jak firma
    > go nieopatrznie dopuści żeby był "czynny w lokalu", dajmy
    > na to poprzez odbieranie telefonów od klientów w sposób
    > "zazwyczaj dokonywany", to w sumie firma ma problem a nie
    > klient.
    > Na mój gust samo dopuszczenie do "czynnego udziału" stanowi
    > w świetle 97KC zgodę na przedstawicielstwo w zakresie
    > i formie zwyczajowo przyjętych.
    > No to jak gość dzwoni do klienta albo pod numerem do tego
    > przeznaczonym telefony odbiera...

    Interesująca opcja :)
    Więc teraz upada już w zasadzie słynne "a kto ci udzielił takich informacji
    telefonicznie - jakaś sprzątaczka?"
    Więc wystarczy mi dowieść (w przypadku sporu) że telefonowałem na numer np.
    ZUS i tam udzielono mi takich a takich informacji. Rozmowę zarejestrowałem,
    ale osoba po stronie zusu nie chciała się przedstawić.
    Skoro dopuszczono taką osobę do telefonu to...jest jego reprezentantem :)