  • Data: 2011-07-29 18:20:31
    Temat: Re: Zdjęcie jako dokument?
    Od: "Ł.W." <k...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-29 11:08, Krzysztof Jodłowski pisze:

    > Powtarzanie tych dwóch punktów w kółko nie prowadzi do niczego innego,
    > jak tylko do odwleczenia momentu wypłaty przez ubezpieczyciela.

    Czy w sytuacji, gdy ubezpieczyciel po dosłaniu odpowiednich dokumentów
    wyda decyzję dla mnie korzystną, a minął już ustawowy termin 30 dni na
    wydanie decyzji, będą należały się mi odsetki? Czy fakt, ze dostałem
    jakąś tam odpowiedź powoduje, że termin 30 dni liczony jest od nowa?

    Zadaje sobie cały ten trud ponieważ za procent uszczerbku jest 600 zł,
    więc jest o co walczyć.