  • Data: 2007-05-10 08:35:07
    Temat: Re: Zdjęcia z imprezy na stronach portalu
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 10 May 2007 09:22:28 +0200, KArolCia napisał(a):

    > Nie potrzebuje zgody na patrzenie lub fotografowanie ale jak jest ze zgoda
    > na publikacje zdjec w celu komercyjnym ??? Nie powiesz mi chyba ze mogę
    > zrobić Twoje zdjęcie i opublikowac je sobie gdzie chcę bez pytania.

    Zdjęcia musiały by być reprodukcją (w przypadku koncertu to nierealne)
    lub naruszać prawa do ochrony wizerunku (wtedy protestować by musieli
    uwiecznieni na tych zdjęciach). Ale jeśli nie ma tam zbliżeń widzów
    lub jest uwieczniony zespół (wyjątek dla publikacji osób powszechnie
    znanych występujących publicznie) to też nic Ci to nie da.

    Pozdrawiam,
    Henry