  • Data: 2006-11-15 15:48:25
    Temat: Re: Zdjęcia
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Juzek Kocimientka wrote:

    > Co może? Najpierw dolatuje do ciebie pani kustosz. Olana dzwoni po
    > przełożonego. Przylatuje przełożony. Olany dzwoni po ochronę. Przylatuje
    > ochrona, siłowo Cię obezwładnia (powiedzmy, że powalisz pierwszego to
    > przyleci drugi z trzecim) i dzwoni na policje. Po 5 latach przebojów w

    Nienie - jeśli ochrona wymachuje łapami, to JA dzwonię po policję, że
    jacyś bandyci mnie napadli.

    A za próbę siłowego uniemożliwienia robienia zdjęć ów cieć powinien
    zostać od razu zatrzymany. A potem normalna procedura karania za
    naruszenie Art.191 par.1 KK i groźba trzech latek odsiadki.

    PS: a jeśli byś chciał zasugerować, że mogą kręcić w zeznaniach, to (a)
    muzea z reguły mają jakiś monitoring, a poza tym (b) oprócz aparatu mam
    też dyktafon ;)