  • Data: 2015-12-20 16:46:46
    Temat: Re: Zderzenie rowerzysty z pieszym
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek n...@s...pl ...

    > Stąd, że nawet jeżeli jechał tych chodnikiem legalnie, to miał ustąpić
    > pierwszeństwa pieszym.

    No i?
    Czy to oznacza, ze w kazdej chwili pieszy moze wskoczyc temu rowerzyscie
    pod koła?
    Stosujac analogie do samochodów - jeżeli tak sie udowodni, ze w takiej
    sytuacji, ze ten majacy pierwszenstwo mogl uniknac stłuczki ale tego nie
    zrobił to jednak wina lezy po stronie tego co pierwszenstow miał...