    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zdelegalizować CB Radio w samochodach!!!!!
    Date: Thu, 2 Aug 2007 13:32:03 +0200

    W wiadomości news:21b5.0000001d.46b186f6@newsgate.onet.pl
    q...@m...com <q...@m...com> pisze:

    > To co wyczyniają wariaci za kierownicą z antenami cb,to się włos jeży na
    > głowie.Wyprzedzanie na trzeciego przed wzniesieniami i na łukach,
    > przejeżdżanie na czerwonych, udawanie przed radarami
    > niwiniątka 50 km/h a za radarem 200 km/h, Pijak za kierownicą też się
    > dowie gdzie są "miśki" i uniknie badania na alkomacie, tak samo
    > przestępcy unikają kontroli w ten sposób. Myślę że radio cb jest
    > pożyteczne ale do innych celów. Jestem za całkowitym zakazem posiadania w
    > pojazdach samochodowych (definicja z kodeksu drogowego) gotowego do
> [...]
    Bardzo słusznie.
    A tak z ciekawości - znaczy do jakich władz się zwracasz?
    Twój szlachetny gniew pobudził we mnie inwencję twórczą i rozwiązałem sprawę
    konfliktu wokół obwodnicy Augustowa przez doline Rospudy.
    Nie trzeba dokonywać zbrodni na środowisku ani powiększać kosztów budując
    dłuższą trasę omijającą rezerwaty aby ulżyć mieszkańcom którym debile jeżdżą
    TIRami pod oknami.
    Wystarczy na drogach dojazdowych do Augustowa postawić znaki B-5, B-7, B-14,
    B-17, B-18 i B-19 w odpowiedniej konfiguracji oraz patrole policji drogowej.
    I po problemie, a jeszcze pewne kwoty przynajmniej przez jakiś czas wpływać
    będą do budżetu.
    Czysty zysk, dzięki za inspirację.

    --
    Jotte