    Subject: Re: Zdalne nauczanie i kamerka.
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Mon, 7 Dec 2020 21:02:58 +0100

    > To rozważ nieco inny aspekt: jak zadzwonię do Ciebie (telefonem) i
    > odbierzesz w domu to muszę mieć jakąś zgodę aby Ciebie słuchać?

    Rozważam - po pierwsze z tobą mogę gadać lub nie - obowiązek szkolny to
    inna sprawa. Po drugie ty masz prawo mnie nagrywać, ale jak podłączysz
    kogoś innego do konferencji bez mojej wiedzy to ta inna osoba już nie
    specjalnie. Po trzeci z tobą mogę rozmawiać ale nie musisz widzieć
    mojego domu itd. Więc słaba analogia.

    --
    Shrek