    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zbieranie drewna w lesie
    Date: Wed, 22 Dec 2004 20:21:11 +0100

    > Ja na twoim miejscu wstydziłbym się. Robisz sam z siebie takiego głupka,
    że
    > powoli wyraz "rokicki" stanie się synonimem wyrazu "głupek".Jeszcze
    trochę a
    > stopniowanie przymiotnika głupi brzmieć będzie: głupi, głupszy,
    rokicki;))
    > I ty masz czelność mnie za to winić? Przeczytaj, albo lepiej daj swemu
    ojcu
    > do przeczytania wydruki swoich postów z ostatniego miesiąca.

    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&q=author%3A
    Przemek+author%3AR.&btnG=Szukaj

    tutaj masz moje wszystkie odpowiedzi z przeciagu miesiaca, poczytaj sobie,
    jak
    Ci sie spodobaja to mozesz sobie konia strzepac.

    >Pewnie za to
    > dostaniesz po gębie od tatusia za szkalowanie nazwiska.

    tak sie sklada ze nie zyje

    > Taaaa. To już słyszałem. Ale do tego musiałbyś znaleźć kogoś głupszego
    od
    > siebie. Uważam to za mało prawdopodobne.

    * Kodeks Karny (Ustawa z dnia 6 czerwca 1997 r z późniejszymi zmianami):
    "Art. 256: Kto publicznie propaguje faszystowski lub inny totalitarny
    ustrój państwa lub nawołuje do nienawiści na tle różnic narodowościowych,
    etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do
    lat 2."

    * Uchwała Sądu Najwyższego z dnia 28.03.2002, I KZP 5/02 (OSNKW
    2002/5-6/32): "Propagowanie, w rozumieniu art. 256 k.k., oznacza każde
    zachowanie polegające na publicznym prezentowaniu faszystowskiego lub
    innego totalitarnego ustroju państwa, w zamiarze przekonania do niego."

    Art 216 par. 2 kk. Kto znieważa inna osobę przy pomocy środków masowego
    komunikowania podlega karze grzywny, ograniczenia wolności lub pozbawienia
    wolnosci do roku.

    szczerze jebie mnie czy sedzia bedzie glupszy ode mnie czy nie, wazne ze
    jego
    zastranym obowiazkiem jest przestrzegac prawo.

    Wszystko bedzie miec "podane na tacy".

    > To was jest dwóch;)) Mój Boże, tyle niesczęść w jednej rodzinie.
    > Współczuję.

    no to zobaczymy.

    P.