  • Data: 2004-12-22 15:45:46
    Temat: Re: Zbieranie drewna w lesie
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:cq90ns$p3g$1@inews.gazeta.pl...

    > wspolczuc to sobie mozesz sam sobie. O wdroznieniu od Ciebie nie wstyudze
    > sie swojego naziwska,

    Ja na twoim miejscu wstydziłbym się. Robisz sam z siebie takiego głupka, że
    powoli wyraz "rokicki" stanie się synonimem wyrazu "głupek".Jeszcze trochę a
    stopniowanie przymiotnika głupi brzmieć będzie: głupi, głupszy, rokicki;))
    I ty masz czelność mnie za to winić? Przeczytaj, albo lepiej daj swemu ojcu
    do przeczytania wydruki swoich postów z ostatniego miesiąca. Pewnie za to
    dostaniesz po gębie od tatusia za szkalowanie nazwiska.

    > i dzieki temu za wszystkie obrazliwe posty pisane przez Ciebie poniesiesz
    > konsekwencje.

    Taaaa. To już słyszałem. Ale do tego musiałbyś znaleźć kogoś głupszego od
    siebie. Uważam to za mało prawdopodobne.

    > A teraz przegiales pale, obraziles nie tylko mnie.

    To was jest dwóch;)) Mój Boże, tyle niesczęść w jednej rodzinie.
    Współczuję.

    Leszek