  • Data: 2004-12-17 20:40:33
    Temat: Re: Zbieranie drewna w lesie
    Od: "smiechu" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zgłoś się do miejscowego lesniczego.
    Minęły już czasy gdy wozy wywożące gałęziówkę były sprawdzane na obecność
    czegoś grubszego z tej prostej przyczyny że zainteresowanie gałęziówką jest
    minimalne.
    Poproś o asygnatę na to co chcesz zebrać, wypisze ci to z adnotacja
    Pozyskano Kosztem Nabywcy.
    kosztuje to grosze (12 za 1/mp?) a w razie draki masz kryty tyłek.
    I pozdrów go staroleśnym Darz Bór
    pozdr
    smiechu