    From: Any User <u...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zażalenie na postępowanie policji
    Date: Sat, 19 Jan 2008 11:37:12 +0100

    > Jestem pokrzywdzonym w sprawie (kradzież z włamaniem), otrzymałem
    > postanowienie o umorzeniu dochodzenia i wpisaniu sprawy do rejestru
    > przestępstw. Sprawa pewnie dla Policjia mała, straty ca. 7K.
    >
    > Może jestem naiwny, ale mam pewne zastrzeżenia do działania policji.
    > Otóż na przesłuchaniu po zdarzeniu w rozmowie z prowadzącym
    > poinformowałem, że w nocy, bezpośrednio po zdarzeniu, po godz 3.00, w
    > biurze gdzie napawiałem szkody, zadzwonił telefon, w słuchawce nikt
    > się nie odezwał. Nie jest to dla mnie normalne, ten numer telefonu nie
> [...]

    Wyjaśnię Ci to tak:

    Otóż gdyby Policja przy każdej sprawie miała sprawdzać każdy możliwy,
    potencjalny ślad, to by musiała zatrudniać ze 200 razy więcej ludzi, niż
    zatrudnia obecnie, tj. ok. 20 milionów obywateli. Pytanie, kto za to
    zapłaci? Ty z Twoich potencjalnie odzyskanych 7000 PLN opłacisz pracę
    Policjantów, którzy nad tą sprawą pracowali?

    (Ta liczba nie jest z głowy - kiedyś czytałem takie szacunki, dokonane
    przez policyjnego eksperta.)

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com