  • Data: 2008-01-26 00:15:52
    Temat: Re: Zażalenie na postępowanie policji
    Od: "matusm" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W przypadku pełnej, formalnej procedury jest to wg mojej wiedzy
    > kilka-kilkanaście godzin. W przypadku, gdy akurat dany funkcjonariusz ma
    > już wyrobione układy u danego operatora itp., może to być zaledwie
    > kilkanaście minut. Ale rzadko się trafia ten drugi przypadek -

    No ladnie,,,to sie nadaje do Prokuratury,nieformalne ujawnianie danych przez
    operatorow telefonii cyfrowej
    Nie ma co sie dziwic ze nastepuje wyplyw danych do bandytow
    Tylko nie pisz ze najpierw prosi o dane na telefon a pozniej dowozi papier
    ,bo nigdy nie wiadomo ile razy nie dowiozl papieru

    a jeśli
    > już, to w wydziałach zajmujących się przekrętami finansowymi, a nie wśród
    > zwykłej dochodzeniówki.

    Bylem pewien ,ze prawnie nie ma lepszych i gorszych policjantow ,sa najwyzej
    madrzy i glupi ,Jednak chyba kpk sie nie zmienilo , postepowanie
    przygotowacze ma na celu wszechstronne wyjasnienie okolicznosci
    przestepstwa a na miejscu zdarzenie Policja ma obowiazek wykonania
    czynnosci w niezbednym zakresie ,,,moze masz racje wykrywalnosc spada bo
    dochodzeniowka zajmuje sie byle wlamaniem ale jak ostatnio znajomy
    zglaszal kradziez kolpakow to tam jeden policjant hurtem trzepal wpisy na
    umorzenie,Ameryka,,,pewnie ma przemial na setki postepowan miesiecznie

    --
    Pozdrowienia
    matusm