  • Data: 2008-01-18 23:32:43
    Temat: Re: Zażalenie na postępowanie policji
    Od: "matusm" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Giecze" <czechowski@post.#skasujto#.pl> napisał w wiadomości
    news:4790e7b2@news.home.net.pl...

    > Dzięki.

    > Kiedy wychodziłem przed południem byli, kiedy wróciłem już ich nie
    > było. W międzyczasie się włamali.

    Bez urazy dla przedpiscow ale bzdety pisza az furczy,,,,

    Normalnie jako strona ,poszkodowany ,masz prawo uczestniczenia w
    postepowaniu przygotowawczym a tym samym skladac wnioski dowodowe,,jest to
    zagwarantowane przez kpk

    Masz zupelna racje twierdzac ze jezeli juz nie przesluchani to na pewno
    rozpytani powinni byc sasiedzi na okolicznosc czy byli swiadkami
    zdarzenia ,czy zauwazyli jakies osoby przebywajace,krecace sie bez
    wyraznej przyczyny przy obiekcie wlamania a ostatecznie czy kogos
    podejrzewaja o wlamanie.Biling z telefonu to juz wiecej zachodu ale tez
    mozna

    Przygotuj sie na odpowiedz ze dochodzenie zostalo umorzone ale nie
    zaprzestano dzialan ukierunkowanych na wykrycie sprawcow i odzyskanie
    utraconego mienia

    Przy tym wszystkim sie dziwe jak prok klepnal umorzenie skoro nie dokonano
    zwyklych sprawdzen w kierunku ustalenia swiadkow

    ps.cos mi sie wydaje ze nie lubisz sasiadow skoro sam ich nie zapytales
    co widzieli lub co wiedza,faktem jest ze mozna miec tez zlodzieja sasiada

    --
    Pozdrowienia
    matusm