  • Data: 2008-01-18 17:37:09
    Temat: Re: Zażalenie na postępowanie policji
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Giecze" <czechowski@post.#skasujto#.pl> napisał w wiadomości
    news:4790dec6@news.home.net.pl...

    > Czy dobrze rozumiem, że powinienem adresować do Prokuratury Rejonowej
    > w mieście X, "za pośrednictwem KMP"? Mogę złożyć osobiście (termin),
    > komu? Czy taka zażalenie ma wogóle sens?

    Tak. takie zażalenie składa się na dziennik podawczy Komendy.

    A co do sensowności. Jeśli w chwili włamania sąsiadów nie było, to co do
    sprawy może wnieść ich przesłuchanie? Sprawdzenie anonimowego telefonu może
    faktycznie dać więcej, ale istnieje tyle sposobów na zrobienie tego
    anonimowo, że szanse nie są zbyt wielkie.