    From: Hikikomori San <h...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zawiadomienie od Strazy Miejskiej
    Date: Tue, 20 Jun 2006 09:58:35 +0200

    rajton wrote:

    > Mam pytanie jak sie bronic w razie wezwania do sadu, no bo przeciez nie
    > doreczono imi skutecznie zawiadomienia; ktos go wyciagnal zza wycieraczki,
    > wiatr porwal itp. Ile czasu ma sad na doreczenie mi wezwania, bo pismo jest
    > z dn. 22.05.06r. Prosze o jakies inne skuteczne rady

    Ech cfaniaku, jak nie dotreczono jak przed chwila nam napisales, ze
    czytales i zrozumiales co tam jest napisane. Parkujesz z pelna
    swiadomoscia w niedozwolonym miejscu, byc moze narazasz w ten sposob
    czyjes zycie. I jeszcze pierdolisz takie farmazony, zamiast isc,
    przyznac sie do bledu, zaplacic za nauke i nastepnym razem parkowac na
    parkingu, chocby platnym.

    Powinni na szeroka skale wdrozyc odholowywanie zle zaparkowany7ch aut na
    parking policyjny, tak ze 30 km za krakowem, specjalnie dla takich
    cwaniakow jak ty...

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m