  • Data: 2024-06-03 20:29:58
    Temat: Re: Zawiadomienie obajtka [Instrukcja obsługi odbioru Szerbatego awiza]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.06.2024 o 17:59, J.F pisze:

    > Skoro wzywany ma 14 dni na odbiór, to wypadałoby nie wzywać szybciej
    > niz za 3-4 tyg, bo i poczta musi dostarczyc, i wypada z pewnym
    > wyprzedzeniem powiadomić.

    Zgadzam się. Aczkolwiek w warszawskim połowa zawiadomień nie wychodzi
    nawet z sądu mimo że na portalu są. Jedno wezwanie dostałem pięć dni
    przed terminem (a miałem 14 na odbiór) dwóch wcale...

    Dla odmiany w sprawie moto dostałem a nie sprawy w portalu nie widzę.
    Burdel jak w archeo;P

    > A i tak mi sie nie podoba, bo nie ma w Polsce obowiązku sprawdzania
    > skrzynki co tydzien, czy zakazu wyjezdzania na dłuzej niz 12 dni ...

    To inna sprawa...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!