  • Data: 2024-06-03 20:42:31
    Temat: Re: Zawiadomienie obajtka [Instrukcja obsługi odbioru Szerbatego awiza]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 3 Jun 2024 19:21:31 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Nie śledzę prac tej komisji. Szkoda mi czasu.

    Nie wiem, czy takie szczegóły powiedzą publicznie.
    Ale nie musi być ta, pewnie wszystkie działają podobnie od lat ...

    > To zależy, co to za gość. Pokrzywdzony m,a obowiazek wskazać adres w
    > kraju.

    A on tu jest co pół roku.
    Albo nie ma adresu w kraju.

    A co z pokrzywdzonymi obcokrajowcami? :-)

    > Podejrzany, jeśli jest za granicą, to się go generalnie tam
    > ściga.

    Ale po co ścigać - wezwanie mu wyślijcie na podany adres, skoro go raz
    dzielnicowy zastał i ustali :-)

    > A świadek, to świadek. Zagraniczna pomoc prawna, jeśli to
    > postępowanie karne.

    Ale obywatel polski.

    A postępowanie ... komisyjne :-)

    > Z pierwszego wydaje mi się, ze i w wypadku komisji
    > powinno być podobnie.

    A oni tam swiadków przesłuchują, czy podejrzanych ? :-)

    > Gdzieś widziałem informację, ze Obajtek mieszka
    > chwilowo na Słowacji.

    Zaraz tam "mieszka" - może turystą jest, no owszem, tam nocuje,
    tzn poza Polską, i poza swoim domem, bo wcale niekoniecznie musi to
    być zawsze Słowacja :-)

    >To nie ma za bardzo podstaw do wzywania go do Warszawy.

    No jak nie, jak tak, Wysoka Komisja chce go przesłuchać :-)

    I prokurator, "w sprawie" ...

    J.