  • Data: 2010-10-07 18:39:06
    Temat: Re: Zatrzymanie?
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > Nie jest. Jesli to legitymowanie, to nawet nie jest zatrzymanie.
    > Istnieje kilka przypadków opisanych w innych, niz kpk, w których
    > można kogoś zatrzymać.

    Jednak obywatel jest przez tę godzinę czy dwie pozbawiony wolności.
    Nie może nigdzie zadzwonić, nikogo powiadomić, skorzystać z pomocy
    adwokata itd. Po prostu zwijają człowieka z miasta i przez jakiś czas
    mają nad nim pełną władzę.
    Czy z takiej akcji musi powstać jakaś dokumetacja, jakiś protokół?
    A jeśli prócz ustalenia tożsamości są wykonywane inne czynności, np.
    przesłuchanie (pewnie powiesz, że to tylko rozpytanie) albo
    przeszukanie (rewizja osobista)?